آنتی نت

بررسی معضلات بازاریابی شبکه ای و مضرات آن توسط حامد حمزه ئی

آنتی نت

بررسی معضلات بازاریابی شبکه ای و مضرات آن توسط حامد حمزه ئی

آنتی نت

👈 شما وارد نتورک بشوید یا نشوید هیچ چیزی عاید من نمیشود، ولی اطلاع رسانی جلوی تباهی عمر خیلیها را میگیرد😉
لطفا قبل نظر دادن توجه کنید که ما:
❌ نه شکست خورده ایم
❌ نه مغرضانه مخالفت میکنیم
❌ نه دکتریم
❌ نه سیاستمدار
❌ نه اقتصاددان
❌ نه مجتهد
✅ بلکه بر اساس تحقیقات و مطالعات به این نتیجه رسیده ایم که شبکه سازی تصاعدی با این شیوه، خواه در آن محصول باشد یا نباشد، مجوز داشته باشد یا نداشته باشد کلاهبرداری بوده و در اسلام نیز مشروعیت ندارد

✅ ابتدا تحقیق سپس عمل کنیم.
✅ ابتدا مشورت سپس باور کنیم.
✅ ابتدا فکر سپس انتخاب کنیم.

این وبلاگ به منظور افزایش بصیرت شما عزیزان در زمینه بازاریابی شبکه ای و مضرات آن راه اندازی گردیده است. در صورت تمایل میتونید به کانال تلگرام
https://telegram.me/nomlm
بپیوندید

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

🔫 قانون «ممنوعیت فعالیت هرمی»

⚖ این قانون با الحاق یک بند و یک تبصره به ماده (1) قانون «مجازات اخلالگران در نظام اقتصادی کشور» تصویب شد.
@nomlm

👈 طبق این بند، فعالیت هرمی یکی از مصادیق اخلال در نظام اقتصادی کشور شمرده می‌شود.

📝🚫 براساس بند «ز» این قانون : « قبول نمایندگی ، عضوگیری بنگاه ، موسسه ، شرکت یا گروه برای کسب درآمد ناشی از افزایش اعضاء ، به نحوی که اعضای جدید برای کسب منفعت ، افراد دیگری را جذب کرده و توسعه زنجیره انسانی تداوم یابد ، جرم محسوب می‌شود.»

👈🚫 براساس قانون ممنوعیت فعالیت شرکت‌های هرمی ، فعالان اصلی این طرح‌ها که قصد ضربه زدن به نظام را داشته باشند، مفسد فی‌الارض تلقی می‌شوند و مجازات اعدام برای آن ها تعیین شده است و برای فعالان اصلی فاقد قصد مجازات ، حبس از 5 تا 20 سال و 20 تا 74 ضربه شلاق در انظار عمومی و برای فعالان جزء ، مجازات حبس از 6 ماه تا 3 سال و جزای نقدی معادل دو برابر اموال نامشروع به دست آمده از این راه قید شده است.

⬅️ در تمامی موارد یاد شده، دادگاه باید تمام اموالی که از راه خلاف قانون به دست آمده است را ضبط کند و به محرومیت از هرگونه خدمات دولتی یا انفصال ابد از آن ها به تمامی شرکا و معاونان جرم ، حکم دهد.

📌 نکته مهم این است که هیچ یک از مجازات‌های مقرر در قانون قابل تعلیق نیست و هیچ یک از جزاها، امکان تخفیف یا تقلیل ندارند.

 ⬅️ گرچه در بدو امر ممکن است به نظر آید عمل فردی که به عنوان عضو معمولی در این سیستم عضو است، عملی اخلال‌ گرانه به حساب نیاید ، اما باید گفت که عضویت در این شبکه‌ ها نیز خود مصداق عمل مجرمانه اخلال در نظام اقتصادی کشور به حساب می‌آید و توجیه قانون‌گذار آن است که هر عضو عادی به اعضای بالای هرم متصل بوده و افراد دیگری را در مجموعه خود عضو کرده است.

@nomlm

  • ۹۵/۰۷/۱۲
  • ادمین ضد نتورک مارکتینگ

قانون ممنوعیت فعالیت هرمی

ممنوعیت فعالیت هرمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">