آنتی نت

بررسی معضلات بازاریابی شبکه ای و مضرات آن توسط حامد حمزه ئی

آنتی نت

بررسی معضلات بازاریابی شبکه ای و مضرات آن توسط حامد حمزه ئی

آنتی نت

👈 شما وارد نتورک بشوید یا نشوید هیچ چیزی عاید من نمیشود، ولی اطلاع رسانی جلوی تباهی عمر خیلیها را میگیرد😉
لطفا قبل نظر دادن توجه کنید که ما:
❌ نه شکست خورده ایم
❌ نه مغرضانه مخالفت میکنیم
❌ نه دکتریم
❌ نه سیاستمدار
❌ نه اقتصاددان
❌ نه مجتهد
✅ بلکه بر اساس تحقیقات و مطالعات به این نتیجه رسیده ایم که شبکه سازی تصاعدی با این شیوه، خواه در آن محصول باشد یا نباشد، مجوز داشته باشد یا نداشته باشد کلاهبرداری بوده و در اسلام نیز مشروعیت ندارد

✅ ابتدا تحقیق سپس عمل کنیم.
✅ ابتدا مشورت سپس باور کنیم.
✅ ابتدا فکر سپس انتخاب کنیم.

این وبلاگ به منظور افزایش بصیرت شما عزیزان در زمینه بازاریابی شبکه ای و مضرات آن راه اندازی گردیده است. در صورت تمایل میتونید به کانال تلگرام
https://telegram.me/nomlm
بپیوندید

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

⚠️هفده خصوصیت شرکت های هرمی
@nomlm
1-محصولاتی که هیچ بازار واقعی در جهان ندارند.
2-محصولاتی که با قیمت های گران فروخته می شوند.
3-خرید های اجباری محصولات شرکت
4-طرح هایی که نتیجه آن صرفاً گسترش شبکه توزیع کننده است.
5-الزام به سرمایه گذاری نقدی قابل توجه
6-خرید های اجباری محصولات یا خدمات فرعی یا جانبی
7-طرح هایی که در آن محصولات شرکت کلاً یا به نحو قابل توجهی تنها مورد مصرف توزیع کنندگان واقع می شود.
8-طرح هایی که در آن توزیع کنندگان در موقعی که ادامه فعالیت نمی نمایند با لیست قابل توجهی از کالاهای فروخته نشده مواجه می شوند.
9-طرح هایی که در آن توزیع کنندگان بیش از آن که کالایی را از روی نیاز واقعی بخرند، آن را برای پیشرفت در پلن خریداری می نمایند.
10-طرح هایی که اگر اعضای آن خرید ننمایند با شکست روبه رو می شوند.
11-طرح هایی که هیچ تاکیدی بر خرده فروشی به کسانی که مشتری نهایی هستند و در طرح عضو نمی شوند، ندارند.
12-طرح هایی که در آن توزیع کنندگان را به شرکت کردن معنادار پس از آن که توزیع کننده شوند، الزام نمی نماید.
13-طرح هایی که در آن دستمزدهای پرداختی به توزیع کنندگان بابت قرار گرفتن در سطوح بالا پرداخت می شود.
14-طرح هایی که در آنها پرداخت کمیسیون ها بر اساس خرده فروشی های واقعی نمی باشد.
15-طرح هایی که در آنها تاکید بیشتر بر عضوگیری است تا بر فروش محصول.
16-طرح هایی که شامل عناصر طرح های بخت آزمایی است که این طرح ها عمدتاً مبتنی بر شانس است تا مبتنی به تلاش هایی با حسن نیت برای فروش.
17-درآمدهای مبتنی بر تدلیس یا درآمدهای غیر منطقی مبتنی بر معرفی ها.

⚖ حالا خودتان قضاوت کنید شرکتی که در آن وارد شده اید چندمورد از خصوصیات فوق را دارند؟

  • ۹۶/۰۷/۱۶
  • ادمین ضد نتورک مارکتینگ

خصوصیات هرمی

خصوصیت های شرکت های هرمی

شرکت هرمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">